Search This Blog

Tuesday 1 March 2011


Ni Namanya Megdelina Melly... Kitorang panggil dia Mag tapi bukan mek yer... hahaha...
Dia nih baik sangat dengan orang, walaupun ada orang mengata dia tapi dia tetap memaafkan orang tu...
Entah kenapa lah dengan kawan aku yang sorang nih... dia bijak tau u ols selalu dapat duduk kelas number 1... Aku dengan kawan2 aku yang lain selalu makan hati dengan dia... Tapi apa pun dia tetap kawan yang very da best.. tapi aku dengar Mag dah nak berpindah kat Kuala Lumpur, rindu lah kitorang dekat dia nanti... Dia nih seorang yang pendiam tak suka mengata... Kalau ada anugerah kawan terbaik lah kan... aku yakin sanggat dia lah orang yang paling layak... Kitorang sume sayang awak... awak mesti ingat tau kalau dah move ke KL tu jangan lah lupa kat kitorang ni... Kitorang tak penah lupakan awak tau... Pastu kat KL tu banyak pembuli tau, takut2 awak plak yang jadi mangsa...
Ingat tau kitorang tak akan penah lupakan awak nih dan kitorang sume sayangkan awak...

dari Your Friend -
  • Syah
  • Azi
  • Syafinah
  • Suzyla
  • Emlda
  • Emma
  • Dan Ramai Lagi
WE WILL MISS U MAGDELINA!!!!

No comments:

Post a Comment