Search This Blog

Wednesday 9 March 2011

GOO HARA SUKA BOGEL...

Percaya @ Tak, Goo Hara sebenarnya suka berbogel ketika berada sendirian di rumahnya.Pendedahan tersebut di buat sendiri oleh nya ketika menjadi tetamu dalam sebuah rancangan hiburan terkenal di korea. Menurut Goo Hara, dia berbuat demikian kerana dia mahukan keselesaa. " kalau saya duduk di rumah, saya akan berbogel. Takde satu pun pakaian yang saya pakai. saya selesa engan cara begitu," Tambah ahli Kara berusia 20 tahun yang begitu terkenal dengan jolokan "Ratu Semut" kerana memiliki ukuran pinggang yang sangat kecil. "Saya juga sering tidur tanpa pakaian," tambahnya lagi. Pengakuan Goo Hara tu bukan jer memeranjat kan penonton-penonton yang hadir,malah ia turut memeranjatkan semua ahli 2AM yang menyertai ancangan terebut.