Search This Blog

Monday 21 February 2011

Michal Jackson (Fazira)

You ols nk thu, kawan aku sorang ni muka memang dah macam Michal Jackson yang bru lepas operate muka tu, macam tu lah muka kawan aku ni... Dia pakai krim memang mengalah kan Michal Jakson, Putuh melepak pastu bercampur dengan minyak muka dia tu... Ya allah... kalau you ols tengok pasti mengucap and terkejut giler... aku ni bukan apa cuma nak nasihat jer.... tapi ramai yang sependapat dengan aku... Tapi lelaki kat sekolah aku tu ramai lak nak kan Si Fazira nih, buta kot diorang... korang ingat cantik sanggat ker muka macam Michal Jakson nih.... Ahaiii...... Aku dan kawan-kawan aku yang lain harap sanggat supaya Fazira ni berhenti dari menjadi Michal Jakson... hihihihihihi.... Kalau Fazira terbaca Post ni,maaf jer lar....

No comments:

Post a Comment